Oppe til høyre på siden står det ”Logg inn”. Der klikker du for å logge inn med din e-postadresse og ditt passord. En innloggingskonto skapes av oss når vi legger deg opp som kunde. Er du ikke allerede en kunde? Send en forespørsel på siden Bli kunde.
Gå til innloggingssiden og klikk på «glemt passord». Følg veiledningen for å motta nytt passord på din registrerte e-postadresse. Trenger du mer hjelp kan du herifra sende en beskjed til vårt kundesenter.
Når du er inne på en produktgruppe kan du velge å sortere etter nyheter. Da vil listen bli sortert etter publiseringsdato.
Under hver produktgruppe vises det filtre som er relevant per produktområde. Du kan velge flere alternativer innen samme attributt.
Klikk deg inn på en produktgruppe i menyen. Til venstre kan du navigere til en annen produktgruppe. Du ser filtreringsmulighetene under venstremenyen. Alle filtervalg er ikke åpne, så du må klikke på de som er aktuelle å filtrere etter.
Du kan sortere etter A-Å på produktnavn, sortere etter dato på nyheter eller sortere etter relevans. Relevans betyr i den rekkefølgen vi mener er mest relevant for deg.
På produktsiden finner du alt av tilbehør og reservedeler under knappen ” Tilbehør” og knappen ”Reservedeler”. Du klikker deg lett videre til en artikkel for å lese mer om den.
Klikk på ”sammenlign-knappen" i produktlisten. Du kan maksimalt sammenligne 4 produkter. Klikk deretter på ”Sammenlign produkter” for å få opp sammenligningen.
Ja, det kan du. Gå inn på ”Produkter” i toppmenyen. Her kommer du til vår hovedmeny. Her finner du navigering til Utgåtte produkter. Du kan også søke frem det utgåtte produktet i søkefeltet.
Inne på produktsiden finner du en rute som heter "Dokumenter". Her finner du viktige dokumenter som er koblet til produktene.
For å se priser må du være innlogget. Prisene som vises er dine avtalte priser.
Alle priser som vises i nettbutikken er uten/ekskl. mva. om ikke noe annet er opplyst.
Ja, som innlogget kan du se din Bestillingshistorikk under Mine sider.
Der ser du bl.a. ordrenummer, ordredato og status på sendinger. All ordrehistorikk vises uansett ordretype.
Du bytter leveringsadresse når du har lagt din ordre og gått videre til "Min handlekurv".
Merk at en del ordretyper ikke tillater alternativ leveringsadresse.
Ved å lage en ordremal på de varene du ofte kjøper kan du raskt og enkelt legge inn en ny ordre.
Som innlogget under Mine sider kan du enkelt registrere en retur eller reklamasjon.
Som innlogget under Mine sider kan du enkelt registrere en feillevering.
For å bli kunde hos oss må du sende en forespørsel via siden Bli kunde, eller ringe kundeservice. Nettbutikken retter seg kun mot bedriftskunder med organisasjonsnummer. Er du privatperson henviser vi deg til en av våre forhandlere. Se våre forhandlere her.
Ja, det kan du. Når du søker får du et søkeresultat, deretter kan du bruke filtrene for å gjøre søket enda mer presist.
Inne på Mine sider under avsnittet Min konto finner du ditt kundenummer.