Laddar
Laddar
Laddar
/wcsstore//CAS/Skydda/Attachment/News/NO/2018/elsker-ny-ehandel-fullimage-banner-aktueltside.jpg

Elsker ny e-handel

2018-03-21
- E-handel på skydda.no er lett å bruke og søkermotoren gjør det raskere å finne produkt og pris for sluttkunde, sier Tomine-Alice Hetland Aase hos byggevarebedriften H.E. Seglem.

- E-handel på skydda.no er lett å bruke og søkermotoren gjør det raskere å finne produkt og pris for sluttkunde, sier Tomine-Alice Hetland Aase hos byggevarebedriften H.E. Seglem.

Skydda Norge - en av landets største leverandører innen HMS og personlig verneutstyr - lanserte nylig

sin nye e-handelsplatform skydda.no - internt kalt Kunskapssenteret. 

Med denne plattformen kan Skydda gjennom personlig rådgivning skreddersy tilgangen til produkter og tjenester helt etter kundenes individuelle behov.

Tomine-Alice Hetland Aase er butikkselger PPE hos byggevarebedriften H.E. Seglem, og har rukket å få god erfaring med nye skydda.no

- Jeg er veldig fornøyd med den nye plattformen. Den er oversiktlig, lett å bruke og søkemotoren er mye bedre enn Tools Store som vi brukte tidligere. Det er mye raskere å finne frem til produkt og pris for sluttkunde, forklarer Hetland Aase.

H.E. Seglem er en tradisjonsrik byggevarebedrift i Egersund i Rogaland.

Kikker over skulderen

- Den største fordelen for meg, er at det er enkelt å sile ut de varene som ikke er aktuelle. Det er blitt mye mindre arbeid å finne frem til de produktene jeg leter etter. Filterøket fungerer med andre nord helt topp, utdyper hun.

- Er det noe du savner eller ville hatt annerledes med skydda.no?

- Ikke som jeg kommer på. Jeg hadde en innvending da verktøyet var helt nytt, og det ble fikset umiddelbart, svarer Tomine-Alice Hetland Aase - og legger til:

- En stor fordel er at søkefilteret kan styres slik at jeg kan lete etter produkter med kunden stående over skulderen min - uten å bekymre meg over at nettoprisene synes. Med det sparer jeg veldig mye tid på å forklare prisforskjellen for kundene våre.

Samler alt

Nye skydda.no er designet for å effektivisere innkjøp og administrasjon. Bedrifter finner all informasjonen de trenger om personlig verneutstyr, de kan gjennom opplæring skaffe seg nødvendig kompetanse og spore opp utgåtte produkter.

- Den største fordelen for kundene er at de kan få skreddersydd sortementet helt etter egen bedrift. At kundene nå vil kunne finne alt dette på en og samme plattform, har ikke vært mulig tidligere, forteller markedsansvarlig Karoline Katran i Skydda Norge AS.

STÅR BAK E-HANDELSPLATFORM: Karoline Klatran, markedssjef i Skydda Norge.

Hun forklarer at kunden får full valuta for pengene ved at en rådgiver fra Skydda gjør en HMS- og sikkehetsvurdering av kundens bedrift, og deretter skreddersyr hvilke produkter som passer for bedriften.

-  Hovedfokuset er å løse kundenes spesifikke behov, ved å finne de løsninger, produkter og tjenester som gjør dette på en best mulig måte. Utgangspunktet er at alle skal tjene på rett sikkerhet, understreker Karoline Klatran.

___________________________________________________________________________________________

TEKST: Pål Tømmerhoel FOTO: Skydda Norge

Skyddamagasinet

I Skyddamagasinet kan du lese bransjeartikler, intervjuer og mye interessant om tjenester og produkter Skydda Norge tilbyr.

Les og last ned PDF:

Skyddamagasinet #1

Skyddamagasinet #2

Skyddamagasinet #3