Laddar
Laddar
Laddar

Skydda Norge scorer høyt på kundetilfredshet

2022-06-07
8 av 10 gir toppscore på kundesenteret til HMS-leverandør Skydda Norge.

- Et så positiv resultat på kundeundersøkelsen er naturligvis av stor betydning for oss, sier daglig leder Vegard Aune.

Bilde: Salgssjef Jan Asle Espeland.

Skydda Norge, ledende leverandør på HMS og personlig verneutstyr, har mange fornøyde kunder. Det kommer fram i en undersøkelse gjennomført i april 2022. Her fikk flere av Skyddas største kunder anledning til å gi tilbakemelding om hvordan de opplever bedriftens tjenester og løsninger.

Resultatet viser blant annet at 8 av 10 gir toppscore på kundesenteret til Skydda. Kundene er særdeles tilfreds med kompetansen på kundesenteret, og det blir trukket fram den positive kundeopplevelsen, tilgjengeligheten og det faktum at det er enkelt å bestille.

Takknemlig

Skydda scorer også høyt på spørsmålet “Hvor fornøyde er dere med Skydda i sin helhet?”.  Hele 95 prosent gir toppscore eller nest høyeste score. 

På en skala fra 1-5, der 1 er “svært misfornøyd” og 5 er “svært fornøyd”, gir 54 prosent karakteren 5 (svært fornøyd), mens 41 velger nest høyeste score og karakter 4.

- Et så positiv resultat på kundeundersøkelsen er naturligvis av stor betydning for oss. Vi er svært takknemlig for disse tilbakemeldingene. Dette viser at vi i Skydda har en lidenskap for den jobben vi gjør, og at vi besitter stor kunnskap innen det vi driver med, sier daglig leder Vegard Aune.

Kontinuerlig arbeid

Skydda-sjefen sier det er et systematisk og målrettet arbeid som ligger til grunn for den høye kundetilfredsheten, men de har overhodet ingen planer om å hvile på laurbærene.

Det finnes områder de ønsker å jobbe enda mer med, for å styrke kundeopplevelsen ytterligere.

- Denne undersøkelsen viser at vi er gode på mye, samtidig som det alltid er noe å strekke seg etter. Det å hele tiden kunne bli bedre, er det morsomste med jobben vi har.

Aune mener det er flere faktorer som er avgjørende for at kundene blir fornøyd. 


- Det er viktig å ha lidenskap for jobben og at du kan det du driver med. Vi i Skydda er opptatt av å alltid møte kunden med et smil, vise forståelse og alltid gi tilbakemelding, sier han. 

- Tidligere kundeundersøkelser har også vist at våre kunder er godt fornøyde med Skydda, og det er viktig for oss å ta tak i konkrete tilbakemeldinger om forbedringer, avslutter Vegard Aune. 

VEGARD AUNE: Daglig leder i Skydda Norge.